معماری و شهر سازی

به نام یگانه معمار هستی

معماری و شهر سازی

به نام یگانه معمار هستی

ماکت سازی

این ماکت سازی هم واسه خودش عالمی داره ولی خیلی دقت و ظرافت می خواد .

دقت و ظرافت دو واژه ی کلیدی و مهم برای معمارها

قبلنا از ماکت سازی خیلی خوشم نمیومد ولی الان میدونم اگه دقت کنم و به خصوص موقع ساختن ماکت آرامش داشته باشم همچین بد از آب در نمیاد.

چند نمونه ماکت گذاشتم (البته کار من نیست ) .

نظرات 4 + ارسال نظر
نیکی 12 شهریور 1385 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام
لطفا باز هم ماکت بذار

علیک سلام
چشم تو یه فرصت مناسب چند تا عکس از ماکتهام میگیرم میذارم

مهدی 13 آذر 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.yasshekaste.blogfa.com/

سلام
مرسی واقعا کولاک کردی
آفرین به این ذوق و سلیقه و پشتکاری که دراری
موفق باشی

مهرناز 18 تیر 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.kolbe-a.blogfa.com

سلام سایتت عالیه ولی امکانش هست وسایل مورد نیازه هر ماکتو هم کنارش بنویسی؟من کاردایی معماری هستم اما سایتم ربطی به رشتم نداره خوشال میشم بیای

پردیس 4 مهر 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://pardisss.blogfa.com

سلام متشکر که منو لینک کردینبا اجازه من هم شمارو لینک میکنم..ولی من بر عکس از اول ماکت سازی رو دوست داشتم با اینکه بعضی وقتا بعد یک عالمه زحمت میفهمیدم که باید دوباره دست به کار بشم بعضی وقتا هم بداز اتمام اصلا فکر نمیکنم همچین چیزی از آب در بیاد و یا استاد ازش خوشش بیاد بنابر این دیگه به اخرش که چی از آب در میاد و یا استاد چی میگه فکر نمیکنم فقط موقعی که طرحشو میریزم و میسازم فکر میکنم اینجوری بهتره بعضی وقتا تو ماکت سازی موقع ساختش اون وسواس شدید که کارتو خراب میکنه و جلوی فکرک ردن وذوقتو میگیره البته این نظره منه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد